5 בדצמ׳ 2009

سخنان جنتی، 16 آذر و اجنبی ستیزی ملت ایران

سلام،
شنبه 14 آذر88، پنجم دسامبر 2009 میلادی
در مورد هفت موضوع صحبت می کنیم

سخنان جنتی، 16 آذر و اجنبی ستیزی ملت ایران
موضوع اول اینکه آقای جنتی در نماز جمعه ی دیروز تهران سعی کرد که دائما به نقش بسیج در زمان جنگ استناد کند تا بلکه بتواند مشروعیتی که از بسیج زایل شده و استفاده ای که از این سازمان در سرکوب و کشتار مردم شده است را به نوعی سرپوش بگذارد. در اینجا باید گفت که هیچکس با بسیجی که از جنس مردم و در خدمت مردم و مملکت باشد مخالفتی ندارد. اما بسیجی که در خدمت کودتاچی ها و استبداد دینی بوده و رو به مردم اسلحه کشیده و آنان را بکشد چاره ای جز اضمحلال ندارد. بسیج و سایر نیروهای مسلح از جلمه سپاه، ارتش و پلیس می بایست در خدمت مردم باشند. اگر این نیروها به ملت پیوسته و دست مردم را ببوسند در کنار مردم قرار دارند اما اگر بخواهند در خدمت یک فرد، ولایت فقیه یا رهبری و استبداد دینی بوده و یا در خدمت دولت کودتاچی اجنبی ساخته و روسی ساخته باشند، آن وقت چاره ای جز اضمحلال و متلاشی شدن ندارند و با آنها همان برخوردی صورت می گیرد که مردم در این مدت انجام داده اند، یعنی جنایت هایشان افشا خواهد شد و در بین مردم جایی نخواهد داشت و اینگونه است که چنین بسیجی حتی باید دانشگاه را نیز ترک کند.
در اینجا این نکته را نیز یادآور می شوم که در روز 16 آذر سال 1332 به دعوت نهضت مقاومت ملی ایران تظاهراتی صورت گرفت. این تظاهرات در زمان سفر معاون رییس جمهور وقت آمریکا به ایران و در اعتراض به دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران، به ویژه نقش آمریکا در کودتای 28 مرداد و سرنگونی دولت ملی دکتر مصدق صورت پذیرفت. در آن روز نیروهای گارد رو به مردم تیراندازی کرده و سه دانشجو به نام های شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا کشته شدند. از آن روز، 16 آذر روز دانشجو نام می گیرد. امسال هم دانشجویان در سالگرد روز دانشجو در ایران بر ضد دولت کودتاچی اجنبی ساخته حرکت می کنند با این تفاوت که اینبار این دولت روسیه است که مورد اعتراض دانشجویان قرار دارد.
ما به عنوان مردم ایران قلم پای هر خارجی را اعم از روسی، آمریکایی، انگلیسی و عرب و غیره که قصد دخالت در کشور ما را داشته و بخواهد برای ما دولت تعیین کرده و در خاک ما دولت کودتایی بر سر کار بیاورد را خرد می کنیم. باید گفت که دانشجویان کماکان ضد کودتا، ضد اجنبی و ضد دولت اجنبی ساخته هستند و آقای جنتی، خامنه ای، احمدی نژاد و اربابان روسی آنها باید این موضوع را بفهمند.
ضمنا از صحبت های آقای جنتی متوجه شدم که ایشان معنی واژه ی سکولاریسم رو هم نمی دانند. ای کاش یکی دو نفر از متخصصان همان علوم انسانی که آقایان با آن دشمنی دارند به ایشان یاد بدهند که واژه ی سکولاریسم را با توجه به معنای آن درست بکار ببرند.
اطلاعیه ی دانشجویان امیرکبیر خطاب به حراست دانشگاه
اما نکته ی دوم این است که دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اطلاعیه ی خیلی خوبی را منتشر کرده اند و در آن به حراست دانشگاه گفته اند که مبادا در روز 16 آذر بخواهند رو در روی دانشجویان بایستند. در این اطلاعیه از حراست دانشگاه دعوت شده است که به دانشجویان پیوسته در کنار آنها باشند. دانشجویان حراست را تهدید کرده اند که در صورتی که رو در روی دانشجویان قرار بگیرند آن وقت دانشجویان اسامی و تصویر و مشخصات آنها را برای همگان افشا خواهند کرد.
این حرکتی که دانشجویان دانشگاه امیرکبیر انجام داده اند حرکت خوبی است و می توان در همه ی دانشگاه ها آن را پیاده کرد. حراست دانشگاه، استادان و مسئولین دانشگاه، سپاه، بسیج و در کل تمام کسانی که به مردم بپیوندند در صف مردم و در کنار مردم قرار دارند اما اگر کسی رودرروی مردم ایستاده و با کودتاچیان همکاری کند باید نام و مشخصاتش را افشا کرد و همه جا باید به رخ چنین افرادی کشید که با جنایتکاران و قاتلان همکاری می کنند.
تهدید به افشاگری و طرد شدن از میان مردم و در کنار آن دعوت به پیوستن به ملت برخورد درستی است که می بایست با تمام کسانی که با کودتاچیان همکاری می کنند به عمل بیاید.

وعده ی فرمانده ی سپاه تهران برای 16 آذر
نکته  ی سوم این است که فرمانده سپاه تهران در سخنان خود اعلام کرده است که در روز 16 آذر سپاه قصد دارد به دانشجویان گل هدیه کند. باید گفت که چه چیزی بهتر از این؟ ما هم امیدواریم که ایشان این حرف خود را فراموش نکرده و این موضوع به داستان سرایی های عجیبی که این روزها مطرح می شود آغشته نشود. دانشجویان و همه ی ما ملت ایران صلح دوست، غیر خشونت طلب بوده و در کمال مسالمت حق ساده ی خود را می خواهیم که همان پس گرفتن رای خود و سرنگونی دولت کودتایی اجنبی ساخته است و خواهان آن هستیم که رییس جمهور منتخب مردم، آقای مهندس میرحسین موسوی، روی صندلی ریاست جمهوری بنشیند. ملت ایران خواهان برقراری حاکمیت ملی هستند و کسانی که با جهل و نادانی می خواهند ملتی را سرکوب کنند نمی بایست به کار خود ادامه دهند.
فرمانده ی سپاه تهران می بایست مطمئن باشد که در روز 16 آذر که دانشجویان در تمام دانشگاه های آزاد و دولتی کشور با دولت کودتایی اجنبی ساخته مخالفت خواهند کرد و با دخالت اجنبی، چه روسی و چه آمریکایی، چه شرقی و چه غربی، مخالف هستند و این کار را در نهایت صلح و آرامش انجام خواهند داد. بنابراین مسئولیت هر نوع خشونت ورزی از هر جنسی در دانشگاه یا بیرون از دانشگاه، بر عهده ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که فرمانده اش عهده دار مسئولیت امنیت نیز شده است و در این مدت دیده ایم که رو در روی ملت ایستاده است.
باز هم این حرف را نه به این فرمانده ی سپاه که به تمام فرمانده هان سپاه باید گفت که اگر به جمع ملت بازگردند و به خواست ملت که برقراری حاکمیت ملی و حاکمیت اراده شان است احترام بگذارند، ملت آنها را با آغوش باز خواهد پذیرفت. ولی اگر بخواهند رودروی ملت ایستاده و مدافع استبداد دینی و دولت اجنبی ساخته شوند آنگاه مورد قهر ملت قرار گرفته، افشا شده و از صف مردم رانده خواهند شد. امیدوارم که فرمانده ی سپاه تهران سخن خود را فراموش نکرده و به قول خود عمل کند.

سخنان عجیب احمدی نژاد در اصفهان
نکته ی بعدی مربوط است به صحبت های آقای احمدی نژاد در اصفهان. ایشان گفته اند که حادثه ی 11 سپتامبر توسط خود آمریکایی ها صورت گرفت تا به این بهانه به خاورمیانه حمله کنند چون می دانستند که امام زمان ظهور خواهد کرد. احتمالا از نظر آقای احمدی نژاد ماموریت آمریکایی ها این بوده است که به دنبال امام زمان بگردند یا ملت ایران که بعدها یاور امام زمان خواهد بود را سرکوب کنند. 
خبرگزاری فارس نیز تئوری عجیبی را نقل کرده است مبنی بر اینکه آقای سعید عسگر که سعید حجاریان را ترور کرد عامل اصلاح طلبان بوده است و همان ها نیز ندا آقا سلطان را کشته و دست به خونریزی می زنند. باید گفت که این داستان ها به بیشتر شبیه به مالیخولیاست. وقتی این نقل ها را خواندم تا مدتی فکر کردم که شاید اشتباه نوشته شده است و سعی کردم از منابع مختلف از درستی آنها مطمئن شوم که بعد دیدم درست بوده است. باید بگویم که این داستان ها و حرف های عجیب و غریب تنها می تواند ساخته ی ذهن های بیمار باشد. من خود بعد از خواندن این سخنان یاد موضوعی افتادم مبنی بر اینکه گفته می شود آقای محسن رضایی پیش از انتخابات به آقای احمدی نژاد گفته بوده است که موضوع دو سال بستری و تحت درمان بودن احمدی نژاد در بیمارستان روانی نزد مردم افشا خواهد کرد. با شنیدن سخنان اخیر آدم کم کم می تواند این موضوع که گفته می شود آقای رضایی آن را مطرح کرده اند را باور کند. مدتی بود که آقای احمدی نژاد چنین سخنانی را مطرح نمی کرد اما هرگاه که بیان می کند هر فردی به سلامت دماغی و عقلی ایشان شک می کند.
ممانعت از برگزاری مراسم پوینده و مختاری
نکته ی پنجم اینکه نیروی انتظامی مانع برگزاری مراسم یازدهمین سالگرد درگذشت شهدای جنبش اصلاحات پوینده و مختاری شد و این نشان داد که آقایان حتی از برگزاری یک مراسم ساده هم وحشت دارند.
اطلاع رسانی سخت افزاری
در شیراز اعلامیه هایی پخش شده است برای دعوت به شرکت در مراسم 16 آذر و در تهران هم سی دی هایی به همین مضمون توزیع شده است که نشان می دهد که چه خوب می توان از امکانات سخت افزاری و بیرون از اینترنت هم برای خبررسانی استفاده کرد. بازهم باید به جوانان گفت که اگر از طریق اینترنت از اخبار و اطلاعات مطلع می شوید در یاد داشته باشید که همگان به اینترنت دسترسی ندارند و باید به آنها نیز به شیوه های دیگر اطلاع رسانی کرد.
بیرون آوردن خودروها در 16 آذر
نکته ی آخر هم اینکه در روز شانزدهم آذر آوردن خودروها به خیابان ها حرکت بسیار خوبی است.
تا فردا شاد، پیروز و موفق باشید،
به امید پیروزی ایران و ایرانی V

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה